Omega Pharma gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.

Omega Pharma trotse partner van Pink Ribbon

8 oktober 2014 door Els de Nijs, Product Manager in We do care

In het kader van de herlancering van Lactacyd Pharma is er vorig jaar een mooie samenwerking ontstaan tussen Omega Pharma en Pink Ribbon. Als één van de hoofdpartners dragen we bij tot een betere zichtbaarheid van borstkankerproblematiek en –preventie.

Tijdens de maand oktober, de nationale borstkankermaand, zetten we graag onze initiatieven extra in de kijker en doe we ons uiterste best zichtbaarheid te creëren, zowel in als buiten de apotheek.

1- Alle onze vertegenwoordigers dragen in de maand oktober een Pink Ribbon lintje. Deze lintjes zijn eveneens beschikbaar aan de receptie van Omega Pharma België.

2- Jaarlijks schenken wij € 35 000 aan Pink Ribbon. Onze financiële steun vertaalt zich in een schenking van € 1 per verkochte wasemulsie dit najaar. Bovendien krijgt elke consument een winkelwagenmuntje zodat men het hele jaar Pink Ribbon kan vertegenwoordigen.

3- Naast onze jaarlijkse financiële bijdrage ontvangt Pink Ribbon in de maand oktober € 1 per nieuwe volger op onze Omega Pharma Twitterpagina.
                                                       
4- Ook op onze Omega Pharma Face & Book pagina hebben we een leuke campagne. Meer dan 30 werknemers lieten zich fotograferen met de handen op de borsten in het teken van de nationale #houvast campagne van Pink Ribbon.

5- In het Pink Ribbon magazine, dat in de maand oktober overal te verkrijgen is en gratis verdeeld wordt via ziekenhuizen, omschrijven we waarom we met Omega Pharma onze steun betuigen aan dit goede doel.

Hou dus zeker onze social media kanalen in de gaten en bekijk alvast  in de maand oktober het leven door een roze bril!


  


« Terug naar overzicht