Omega Pharma gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.

Wie Oostende zegt, zegt ...

12 juni 2015 door Els de Nijs - Brand Manager in Omega Pharma maakt je beter

Oké, geef maar toe...het eerste wat ongetwijfeld in jullie hoofd naar boven kwam, was Marc Coucke of KVO? Logisch, maar toch...dit keer geen aandacht naar de sportieve prestaties van de kustploeg of hun sympathieke voorzitter.


Dit keer komt Q BeachHouse in de kijker! Een unieke locatie op het strand van Oostende waar gedurende 2 maanden live radio gemaakt wordt en waar er gezellig een hapje en drankje geconsumeerd kan worden.


Wat het dit jaar extra speciaal maakt, is de aanwezigheid van één van onze merken. Bodysol Sun zal immers de volledige periode zichtbaar zijn met gratis zonnecrème voor de bezoekers. 


We gaan als pharmaceutisch merk resoluut de strijd aan met roodverbrande schouders en décolletés. Ook al organiseert Q Music de rode neuzen dag, dit moeten we tijdens de zomermaanden niet letterlijk nemen. Insmeren is en blijft de boodschap en liefst zo vaak en zo veel mogelijk.

Maar liefst 600 producten zullen ter beschikking gesteld worden via een handige testerconsole. Op zonnige dagen zullen bovendien 15 000 staaltjes verdeeld worden. Q BeachHouse wordt dus de place to be om in alle veiligheid van de zon te genieten en dit van 27 juni tot en met 31 augustus.


Wie dus deze zomer ter plaatse een kijkje gaat nemen en wie zichzelf of zijn kindjes bedient van gratis Bodysol Sun, maak er alvast een leuke foto van en gebruik de hashtags #havingfunwithBodysolSun #QBeachHouse @Qmusic_BE

Onder het motto: het is ook plezant in eigen land, zijn we er zeker van dat jullie het in Oostende naar jullie zin zullen hebben.


  


« Terug naar overzicht